Synchro SRL
str. Zambilelor 13, Preajba, Dolj Romania
R.C. J16/168/2009, C.U.I.8479112
T:+40 317 800 000; F:+40 317 801 039
www.synchro.ro; E:office@synchro.ro
Ver.:1.4
Conform acestor termeni şi condiţii Synchro reprezintă Synchro SRL şi Clientul reprezintă individul sau organizaţia ce face o comandă pentru bunuri sau servicii oferite de Synchro.
1. PREŢURI
Până la noi dispoziţii preţurile menţionate sunt valide pentru 30 de zile, NU includ TVA şi sunt menţionate în diferite valute, în funcţie de ţara de provenienţă a fiecărui produs. Datorită fluctuaţiilor RON, preţurile noastre locale sunt menţionate în EURO. Pretul final de facturare se calculeaza in RON la cursul BNR din ziua respectiva + 2 %.
2. COMANDĂ
Efectuarea unei comenzi către Synchro va indica acceptarea automată a acestor termeni şi condiţii.
3. LIVRARE
Pentru toate comenzile ce folosesc transportatorul indicat de Synchro se va aplica o taxă de livrare. Compania de transport agreata de Synchro este Urgent Curier. În cazul în care Clientul indică un transportator, se consideră că livrarea a fost efectuată către transportorul numit de către Client, ulterior notificării asupra faptului că bunurile sunt disponibile pentru a fi colectate. În situaţia în care bunurile urmează a fi ridicate de la Synchro de către Client, se consideră că livrarea s-a efectuat atunci când Clientul este notificat de către Synchro asupra faptului că bunurile sunt disponibile pentru colectare.
4. CONDIŢII DE PLATĂ
Termenii noştri standard de plată sunt strict plata in avans, cu excepţia cazului când se specifică altfel, sau în situaţia în care Clientul beneficiază de o linie de credit la Synchro. În caz contrat, plata este aşteptată în contul bancar indicat pe factura proforma înainte de livrarea produselor sau serviciilor. Situaţiile de plată vor fi expediate prin poştă pentru a susţine procesul de reconciliere a contului în scopul unei plăţi prompte. Synchro îşi rezervă dreptul de a sista expedierile către orice Client al cărui cont bancar este restant.
În afară de cazul în care intenţia de a finanţa achiziţia de bunuri în leasing sau prin sistem de achiziţionare cu plata în rate este anunţată în momentul comenzii, comanda va fi subiectul termenilor obişnuiţi de comercializare. Bunurile ce urmează a fi achiziţionate în sistem de finanţare nu vor fi expediate în mod normal până când Synchro va fi notificat de către compania finanţatoare că finanţarea a fost aprobată.
5. RECLAMAŢII
În afară de reclamaţiile pentru bunurile ce nu au fost livrate, pentru expedierea incorectă a bunurilor şi expedierea bunurilor în dezacord cu comanda, ce vor fi aduse la cunoştinţa Synchro în şapte (7) zile de la data expedierii, bunurile sus amintite se consideră a fi din toate punctele de vedere în conformitate cu comanda şi Clientul va fi responsabil pentru ele şi obligat să plătească pentru aceste bunuri. Înştiinţările scrise trebuie să ofere detalii cu privire la: (a) numărul facturii,(b) data facturii şi (c) motivul reclamaţiei.
6. RETURNĂRI
Bunurile comandate şi expediate pot fi returnate numai după ce Sychro a acordat permisiunea scrisă şi orice credit ca urmare a oricărei reparaţii / înlocuiri sub garanţie va fi determinat după inspecţie. Bunurilor returnate pentru credit li se poate aplica o taxă de returnare egală cu treizeci (30) la sută din preţul de vânzare. Cu excepţia reclamaţiilor acoperite de garanţie, returnările nu vor fi acceptate pentru nici un motiv după şaizeci (60) de zile de la data expedierii. Bunurile aprobate de Synchro pentru returnare trebuiesc trimise cu navlul plătit de către expeditor, în afară de cazul în care se stabileşte altfel cu Synchro. Bunurile aprobate de către Synchro pentru primire cu navlu de înapoiere vor fi acceptate numai dacă vor fi trimise prin transportatorul numit de Synchro.
7. ÎNTÂRZIERE EXPEDIERE
Synchro se angajează să facă tot posibilul pentru a se asigura că bunurile sunt livrate în intervalul de expediere menţionat. Comenzile pentru bunurile nelivrate în intervalul de timp menţionat pot fi anulate doar de către Client ce urmează a acorda firmei Synchro un preaviz scris de şapte (7) zile cu intenţia de a anula comanda şi cu condiţia ca bunurile să nu fi fost livrate de către Synchro în cele şapte (7) zile.
8. COMENZI ÎN AŞTEPTARE
Toate bunurile ce nu sunt în stoc vor fi automat plasate ca şi comenzi în aşteptare cu excepţia cazului în care Clientul doreşte altceva la momentul comenzii.
9. CONTURI RESTANTE
Synchro poate solicita Clientului costuri rezonabile, de bună credinţă inclusiv costul oricărei taxe bancare pentru cecuri fără acoperire, agenţia de colectare debite, avocat sau orice alte costuri legale sau financiare apărute în procesul de colectare a platilor restante. Aceste costuri vor fi în plus, în afară de orice cheltuieli de judecată impuse de către instanţe competente de judecată.
10. TRANSFER DE PROPRIETATE
Până când Clientul a plătit în întregime pentru bunurile comandate, titlul legal şi echitabil al acestor bunuri rămâne în posesia Synchro şi Clientul va fi pur şi simplu un custode şi proprietar fiduciar al bunurilor. Prin acordarea unui preaviz rezonabil, Synchro poate solicita Clientului să înapoieze orice bunuri ce constituie proprietatea Synchro.
11. GARANŢIE
Garanţia pentru bunurile furnizate şi lucrările efectuate se limitează la reparaţia sau înlocuirea
bunurilor datorată defectelor materialelor şi de execuţie pentru o perioadă de douasprezece (12) luni de la data livrării. Garantia nu se extinde la bateri. Certificatele metrologice si/sau calibrare nu sint transferabile daca bunurile sint inlocuite. Fără a limita aplicabilitatea generală a celor menţionate mai sus, garanţia în discuţie nu acoperă reparaţia sau înlocuirea bunurilor în caz de:
(i) Întrebuinţare abuzivă, neglijenţă sau modificare sub orice formă, de către Client, agenţii sau angajaţii acestuia sau de terţe parti;
(ii) Nerespectarea, de către client, a oricărei instrucţiune sau material informativ furnizat împreună cu bunurile cu referire la depozitarea, instalarea, manipularea sau lucrările de întreţinere ale acestora.
12. LIMITAREA RĂSPUNDERII
Synchro nu va fi responsabil pentru nici o pierdere sau avarie rezultate sau presupuse a fi rezultate din cauza întârzierii expedierii, funcţionării defectuoase sau întreruperii oricăror produse sau servicii oferite.
13. REPARAŢII
Bunurile returnate pentru reparaţii trebuiesc însoţite de un raport complet ce prezintă lista cu erorile găsite şi lucrarea ce necesită a fi efectuată. Nu va fi întreprinsă nici o acţiune până ce Clientul nu va furniza către Synchro un număr oficial de ordine sau autorizaţia scrisă pentru a începe reparaţiile.
14. INSTALAREA ŞI DAREA ÎN EXPLOATARE
Lucrările de instalare şi dare în exploatare nu vor începe fără furnizarea de către Client a unui număr oficial de ordine sau a unei autorizaţii pentru a acţiona. Cheltuielile cu întârzierile şi materialele suplimentare necesare datorită amplasamentului şi/sau altor condiţii, (ambele situaţii nu pot fi controlate de Synchro) şi care nu au fost prezentate clar către Synchro sau reprezentantului delegat al Synchro la momentul inspecţiei sau evaluării, vor fi suportate de către Client. În cazul în care vor apărea asemenea întârzieri sau vor fi necesare materiale suplimentare, Synchro sau reprezentantul său delegat vor obţine autorizaţie de la Client pentru continuarea lucrărilor. Dacă această autorizaţie nu va fi furnizată, lucrările vor înceta şi orice cheltuieli legate de materialele şi forţa de muncă folosite vor fi suportate de către Client.
15. CERINTE DE CONFORMARE CU STANDARDE SI ALTE REGLEMENTATI
Orice cerinta de completare/inregistrare in sisteme ERP, database etc trebuie formulata de catre client, separat, inainte de a da comanda. Aceste cerinte ridica costul de operate al lui Synchro si nu este echitabil sa fie suportat de ceilanti clienti. Daca cerintele nu au fost lamurite inainte si vin dupa momentul comenzi vor fi facturate la cost, minimul una ora.
16. AMENDAMENTE LA TERMENI ŞI CONDIŢII
Amendamentele la aceşti termeni de comercializare nu vor intra în vigoare decât dacă sunt trecute în scris şi semnate de către un funcţionar autorizat al SynchroSRL.